Veelgestelde vragen
Krijg hier antwoord op de veelgestelde vragen. Mocht u nog steeds vragen hebben, dan kunt u contact met ons op nemen.
Betalingen
Indien de betaling/bestelling succesvol is afgerond, ontvangt u onmiddelijk een bevestigingsmail. Mocht dit na enkele minuten niet het geval zijn, dan adviseren wij u om de bestelling nogmaals te plaatsen.
Retourneren
Uiteraard! Indien het product onbeschadigd, ongebruikt en als nieuw kan worden verkocht, kunt u tot 14 dagen na ontvangst het product terugsturen.
Indien het product voldoet een de retourvoorwaarden, kunt u contact met ons opnemen. Bij bevestiging van retour, zal het retouradres met u gedeeld worden.
Ja dat is mogelijk! Indien de bestelling nog niet is verzonden, kunt u het product annuleren. Dit is mogelijk door contact met ons op te nemen.
Verzending
Momenteel leveren wij onze producten in Nederland en België. Verzending naar Duitsland en Frankrijk is momenteel mogelijk op aanvraag.
Wij doen ten alle tijden ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Doordat wij werken met duurzame verzendmethodes kan het 2 tot 14 dagen duren tot u de bestelling ontvangt.
Bij Sevora geven wij om het milieu. Wij vinden het dan ook belangrijk dat wij bijdrage aan een beter klimaat. Dit doen we o.a. door gebruik te maken van een duurzame verzendmothode waarbij zo min mogelijk CO2 wordt uitgestoten. Wij maken gebruik van verschillende logistieke partners die het product regelrecht naar uw adres versturen. Het kan daarom zo zijn dat uw bestelling uit het buitenland wordt verzonden.